شرایط و قوانین سایت برای سفارش دهنده
1. نحوه کار سفارش دهنده
- برگردون وبسایتی برای ارائه خدمات ترجمه به صورت آنلاین است.سفارش ترجمه به صورت آنلاین از سفارش دهنده دریافت و در اختیار مترجمین متخصصی که قبلاً به تأیید برگردون رسیده اند قرار می گیرد.هر کدام از مترجمین پیشنهادی برای انجام سفارش ارایه میدهد که به اطلاع سفارش دهنده رسیده و به دلخواه میتواند یکی از پیشنهادات را انتخاب کند.
شرایط سفارش گذاری
- - ثبت نام سفارش دهنده ، ثبت سفارش و بارگذاری فایل مورد سفارش در سایت
2. تعهدات سفارش دهنده
- - عدم ارائه فایل های مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف ایرانی
- پرداخت مبلغ توافق شده پس از تأیید یکی از پیشنهادهای دریافتی از طریق درگاه بانکی شتاب موجود در ترنسیس
- استفاده صحیح و متعارف از امکانات موجود در سایت
- از آنجایی که کنترل عملکرد صحیح سفارش گیری و ترجمه برعهده واحد پشتیبانی است ، این واحد می تواند از طریق ایمیل، پیام کوتاه و تلفن با سفارش دهنده با وی تماس بگیرد و سفارش دهنده موظف به همکاری است.
- هر شخص تنها می تواند یک حساب کاربری داشته باشد.
- سفارش دهنده تنها می تواند اعتراض خود نسبت به مترجم را از طریق امکان اعتراض موجود در سایت به اطلاع واحد پشتیبانی برساند.
- تمامی تعاملات کاری بین مترجم و سفارش دهنده از طریق سایت انجام می پذیرد. سفارش دهنده حق ارائه اطلاعات از قبیل ایمیل ، تلفن ، آدرس ، سایت و ... خود و دیگران به مترجم ندارد و در صورت مشاهده موارد فوق و مشابه آن حساب کاربری وی مسدود خواهد شد.
3. پس گرفتن سفارش
- - سفارش دهنده می تواند سفارش خود را قبل از انجام ترجمه پس بگیرد و وجه آن پس از کسر کسور مربوطه عودت خواهد شد.
- اگر لغو سفارش پس از شروع بکار مترجم و قبل از اتمام آن باشد ، وجه میزان ترجمه شده کسر و مابقی آن عودت می گردد.
4. تغییر شرایط و قوانین
- برگردون حق تغییر در قوانین را برای خود محفوظ می داند و این قوانین و شرایط ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند و مترجم باید برای آگاهی از تغییرات آن بصورت دوره ای به آن مراجعه نماید