شرایط و قوانین سایت برای سفارش دهنده 



1. نحوه کار سفارش دهنده

    برگردون وبسایتی  برای ارائه خدمات ترجمه به صورت آنلاین  است.سفارش ترجمه به صورت آنلاین از سفارش دهنده دریافت و در اختیار مترجمین متخصصی که قبلاً به تأیید برگردون رسیده اند قرار می گیرد.هر کدام از مترجمین پیشنهادی برای انجام سفارش ارایه میدهد که به اطلاع سفارش دهنده رسیده و به دلخواه میتواند یکی از پیشنهادات را انتخاب کند. 

شرایط سفارش گذاری

    - ثبت نام سفارش دهنده ، ثبت سفارش و بارگذاری فایل مورد سفارش در سایت

2. تعهدات سفارش دهنده

    - عدم ارائه فایل های مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف ایرانی
    - پرداخت مبلغ توافق شده پس از تأیید یکی از پیشنهادهای دریافتی از طریق درگاه بانکی شتاب موجود در ترنسیس
    - استفاده صحیح و متعارف از امکانات موجود در سایت
    - از آنجایی که کنترل عملکرد صحیح سفارش گیری و ترجمه برعهده واحد پشتیبانی است ، این واحد می تواند از طریق ایمیل، پیام کوتاه و تلفن با سفارش دهنده با وی تماس بگیرد و سفارش دهنده موظف به همکاری است.
    - هر شخص تنها می تواند یک حساب کاربری داشته باشد.
    - سفارش دهنده تنها می تواند اعتراض خود نسبت به مترجم را از طریق امکان اعتراض موجود در سایت به اطلاع واحد پشتیبانی برساند.
    - تمامی تعاملات کاری بین مترجم و سفارش دهنده از طریق سایت انجام می پذیرد. سفارش دهنده حق ارائه اطلاعات از قبیل ایمیل ، تلفن ، آدرس ، سایت و ... خود و دیگران به مترجم ندارد و در صورت مشاهده موارد فوق و مشابه آن حساب کاربری وی مسدود خواهد شد.



3. پس گرفتن سفارش

    - سفارش دهنده می تواند سفارش خود را قبل از انجام ترجمه پس بگیرد و وجه آن پس از کسر کسور مربوطه عودت خواهد شد.
    - اگر لغو سفارش پس از شروع بکار مترجم و قبل از اتمام آن باشد ، وجه میزان ترجمه شده کسر و مابقی آن عودت می گردد.


4. تغییر شرایط و قوانین

    برگردون حق تغییر در قوانین را برای خود محفوظ می داند و این قوانین و شرایط ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند و مترجم باید برای آگاهی از تغییرات آن بصورت دوره ای به آن مراجعه نماید